Internet gure jarduera sustatzeko komunikabide nagusia da. Ezinbestekoa da gure helburuak lortzeko estrategia zehaztea eta horretarako garrantzitsua da gure xede-audientzia, gure indarguneak, konpetentzia... zein den ezagutzea.

Zein da helburua?

  • Marketin digitalaren abantailak ezagutu.
  • Zure helburuak eta baliabideak definitu.
  • Zure neurriko akzio-plana sortu.

Betekizunak

  • Ordenagailuaren eta Interneten erabileran oinarrizko ezagutzak izatea.
  • Internet konexioa duen ordenagailu, tablet edo smartphone bat izatea.

Gomendagarria Skype kontua eta mikrofonoa izatea bideotutoretzatan parte hartzeko.

Ikastaroaren laburpena

1. GAIA. Marketin digitaleko sarrera.
Guztiok marketin digital kontzeptua entzun edo irakurri dugu... baina, ba al dakizu zer den?
2. GAIA. Akzio-plana.
Zure akzio-plana sortzen ikas ezazu. Horrela, zure estrategiak definituko dituzu zure helburuetara iristeko.
3. GAIA. Marketin kanpaina.
Marketin kanpainak pauso batzuk behar dituzte funtzionatzeko. Ikusiko dugu zeintzuk diren eta nola jarri abian.
4. GAIA. Datu-analisi tresnak.
Ezagutu marketin datu-analisi tresna garrantzitsuenak: Google Analytics eta Google Data Studio.
Ebaluazio ariketak.

Estekak eta dokumentazioa

Lehenengo pausoak marketin digitalean
  • 'Produktibitatea' kategoriaren ikonoa

    Kategoria

    Produktibitatea
  • Ikastaro mota

    Urrunekoa
  • Iraupena

    20 ordu
  • Zein gailuri zuzendua

    PC
  • Edukiaren eguneratze-data

    2020/05/01

Horrelakoak dira gure urruneko ikastaroak

Sarbidea

Egin ikastaroa noiznahi eta nonahi, gure ikaskuntza-plataformatik.

Irakasleak

Gure hezitzaileek tutorizatutako ikastaroak.

Ziurtagiria

Ikastaroa amaitzean, bertaratze-ziurtagiria eskuratuko duzu.

Formakuntza teoriko-praktikoa

Gure ikastaroek teoria eta ariketa praktikoak izaten dituzte.

Foroak

Parte-hartze aktiboa ikastaroak irauten duen artean.

Zalantzak

Zalantzak dituzu ikastaroan zehar? Egin bideotutoretzak gure hezitzaileekin, eta argitu zalantzak.