GIMP edo Irudiak Manipulatzeko GNU Programa doako irudi-editore bat da, kode irekikoa, Windows, Mac eta Linuxerako eskuragarri dagoena. Tresna indartsua da benetan: oinarrizko lanak egiteko aukera ematen digu, hala nola irudien tamaina ebaki eta aldatu, baina baita argazki-ukitu konplexuak egiteko, logoak sortzeko eta diseinu grafikoa egiteko aukera ere. GIMP Photoshop-en doako alternatiba bat da, eta aukera bikaina da irudi-editore indartsu eta moldaerraza bilatzen duten hasiberrientzat eta erabiltzaile aurreratuentzat.
Zein da helburua?
- GIMP zer den eta zertarako erabiltzen den ezagutu.
- GIMP programaren erremintak erabiltzen ikasi.
- Irudiak ukitu eta nahi dugun itxura eman eta aldaketak gorde.
Betekizunak
- Ordenagailuaren eta Interneten erabileran oinarrizko ezagutzak izatea.
Ikastaroaren laburpena
- Zer da GIMP?
- GIMPek irudi-ediziorako funtzio-sorta zabala eskaintzen du, besteak beste, oinarrizko atazak (ebakitzea eta tamaina-aldaketa), argazki-ukitu aurreratuak, grafikoak sortzea eta pintura digitala.
- Interfacea eta tresnak
- GIMPek pertsonalizatzeko moduko interfazea du, gure behar eta lehentasunetara egokitu daitekeena, kategorien arabera antolatutako menuekin (hala nola Fitxategia, Editatu, Tresnak eta Iragazkiak), eta, modu erraz eta intuitiboan, gure muntaiak egiteko aukera ematen digu.
- Iragazkiak
- GIMP motako iragazkiak oso tresna indartsuak dira, gure irudiak hainbat modutan aldatzeko eta hobetzeko aukera ematen digutenak. Aplikazio ugari dituzte, oinarrizkoenetatik konplexuenetara doazenak. Adibidez, kolorea eta argiztapena doitzea, efektu artistikoak sortzea, argitasuna hobetzea eta askoz gauza gehiago.
- Irudiak editatzen
- Gai honetan zehar, aurreko gaietan ikusi ditugun kontzeptuak errepasatuko ditugu, GIMP programa maneiatzeko aholku batzuekin eta irudiak editatzeko eta azken praktiketarako prest egoteko urrats orokorren infografia orokor txiki batekin.
Aztertutako gaitasun digitalak
- 3.1 Edukien garapena
- Eduki digitalak hainbat formatutan sortzea eta editatzea; bitarteko digitalen bidez adieraztea.
- 3.2 Eduki digitala integratzea eta berregitea
- Lehendik dagoen ezagutza-multzo batean informazioa eta edukia aldatzea, hobetzea eta integratzea eduki berriak, originalak eta esanguratsuak sortzeko.
- 5.3 Teknologia digitalaren erabilera sortzailea
- Tresna eta teknologia digitalak erabiltzea eduki, prozesu eta produktu berritzaileak sortzeko. Banakako eta taldeko parte-hartzea prozesu kognitiboetan, ingurune digitaletan arazo kontzeptualak eta egoera nahasgarriak ulertzeko eta konpontzeko.
Estekak eta dokumentazioa
-
Kategoria
Irudia eta bideoa -
Ikastaro mota
Aurrez aurrekoa -
Iraupena
16 ordu -
Zein gailuri zuzendua
PC -
Gaitasun digitalen maila
Erdikoa B1
Erdikoa B2 -
Edukiaren eguneratze-data
2024/03/28
Europar Batasunak finantzatutako proiektua, 19. osagaiaren ("Digital Skills" Gaitasun Digitalen Plan Nazionala), 1. inbertsioaren (Zeharkako Gaitasun Digitalak), Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Planaren esparruan – NextGenerationEU.
Informatu hurrengo datei buruz
Bilatu gehien interesatzen zaizkizun hurrengo datak, izena eman, eta zatoz gure ikastaroekin ikastera.
Horrelakoak dira gure aurrez aurreko ikastaroak
Lekua
Zure KZgunean emandako ikastaroak.
Irakasleak
Gure hezitzaileek emandako ikastaroak.
Ziurtagiria
Ikastaroa amaitzean, bertaratze-ziurtagiria eskuratuko duzu.
Formakuntza teoriko-praktikoa
Gure ikaskuntza-plataforman, ariketa praktikoak aurkituko dituzu.
Talde txikiak
Gure ikastaro guztietan talde txikiak izaten ditugu.
Zalantzak
Ikastaroa amaitu, eta zalantzak dituzula? Erreserbatu tutoretza bat gure hezitzaileekin.