Android-ek kode irekiko sistema eragile mugikorra du, Linux-en oinarritua eta Googlek garatua. Munduan gehien erabiltzen den sistema eragilea da, eta smartphone, tableta, smartwatch, telebista eta bestelako gailuetan dago. Androidek malgutasuna eta pertsonalizazioa ditu ezaugarri. Erabiltzaileek hainbat gailu eta aplikazioren artean aukera dezakete, eta erabiltzailearen interfazea nahi bezala pertsonaliza dezakete. Laburbilduz, erabilera anitzeko plataforma ahaltsua da Android-a, eta aukera ugari eskaintzen dizkie erabiltzaileei. Sistema eragile malgu, pertsonalizagarri eta segurua bilatzen dutenentzako aukerarik onena da.
Zein da helburua?
- Oinarrizkoenetik ikasi zure tablet edo smartphoneari ahalik eta etekinik handiena ateratzen.
- Mundu mailan gehien erabiltzen den sistema eragilearen ezaugarriak ezagutu.
Betekizunak
- Ordenagailuaren eta Interneten erabileran oinarrizko ezagutzak izatea.
- Internet konexioa duen ordenagailu, tablet edo smartphone bat izatea.
Gomendagarria Skype kontua eta mikrofonoa izatea bideotutoretzatan parte hartzeko.
Ikastaroaren laburpena
- Sarrera eta lehen urratsak
- Android munduko sistema eragile mugikor ezagunena da, milaka milioi gailutan dagoena. Gure esperientzia pertsonalizatzea, aplikazioak deskargatzea, jolastea, Interneten nabigatzea eta askoz gehiago ahalbidetzen digu. Gai honetan, sistema eragile ezagun honetan lehen urratsak ematen ikasiko dugu.
- Mahaigaina eta pertsonalizacioia
- Idazmahaia da gure Androiden abiapuntua. Mahaigainetik, instalatutako aplikazioetara, widget-etara eta jakinarazpenetara sar gaitezke. Bestalde, Android-en sistema eragileari esker, gure esperientzia pertsonaliza dezakegu gailuarekin, bai maila estetikoan, bai erabilera-mailan.
- Kontuak eta multimedia
- Ezagutzen ditugu mahaigainaren oinarrizko elementuak, baina erabilgarriak al zaizkigu gure idazmahaian dauden elementu guztiak? Zergatik ez da gure beharretara hobekien egokitzen? Egin dezagun gure tableta bakarra izan dadin, gehien gustatzen zaizkigun elementuak erantsiz.
- Instalazioiak eta aplikazioiak
- Ezagutzen ditugu mahaigainaren oinarrizko elementuak, baina erabilgarriak al zaizkigu gure idazmahaian dauden elementu guztiak? Zergatik ez da gure beharretara hobekien egokitzen? Egin dezagun gure tableta bakarra izan dadin, gehien gustatzen zaizkigun elementuak erantsiz.
- Ebaluazio ariketak.
Aztertutako gaitasun digitalak
- 1.1 Datuak, informazioa eta eduki digitalak bilatzea, iragaztea eta haietan nabigatzea
- Ingurune digitaletan informazio-beharrak artikulatzea, datuak, informazioa eta edukiak bilatzea, horiek eskuratzeko eta haietan nabigatzeko. Bilaketa-estrategia pertsonalak sortzea eta eguneratzea.
- 1.2 Datuak, informazioa eta eduki digitalak ebaluatzea
- Datu, informazio eta eduki digitalen baliabideen fidagarritasuna eta seriotasuna modu kritikoan aztertzea, alderatzea eta ebaluatzea. Bilaketa pertsonaleko datuak, informazioa eta eduki digitalak modu kritikoan aztertzea, interpretatzea eta ebaluatzea.
- 1.3 Datuak, informazioa eta eduki digitalak kudeatzea
- Ingurune digitaletan datuak, informazioa eta edukiak antolatzea, biltegiratzea eta berreskuratzea. Ingurune egituratuetan antolatzea eta prozesatzea.
- 2.2 Teknologia digitalen bidez partekatzea
- Datuak, informazioa eta eduki digitalak beste batzuekin partekatzea, teknologia egokien bidez. Bitartekari gisa jardutea, erreferentziako eta atribuzioko jarduerak ezagutzea.
- 3.1 Edukien garapena
- Eduki digitalak hainbat formatutan sortzea eta editatzea; bitarteko digitalen bidez adieraztea.
- 4.1 Gailuak babestea
- Gailu eta eduki digitalak babestea, eta ingurune digitaletako arriskuak eta mehatxuak ulertzea. Segurtasun-neurriak ezagutzea eta fidagarritasuna eta pribatutasuna kontuan hartzea.
- 4.2 Datu pertzonalen babesa eta pribatutasuna
- Datu pertsonalak eta pribatutasuna babestea ingurune digitaletan. Informazio pertsonal identifikagarria nola erabili eta partekatu ulertzea, eta norbera eta besteak kalteetatik babesteko gai izatea. Ulertzea zerbitzu digitalek “pribatutasun-politika” bat erabiltzen dutela datu pertsonalen erabilerari buruzko informazioa emateko.
- 5.2 Behar eta erantzun teknologikoak identifikatzea
- Beharrak ebaluatzea, tresna digitalak eta erantzun teknologiko posibleak identifikatzea, baloratzea, hautatzea eta erabiltzea, eta konponbideak ematea. Ingurune digitalak behar pertsonaletara egokitzea eta pertsonalizatzea (adibidez, irisgarritasuna).
Estekak eta dokumentazioa
-
Kategoria
Oinarrizko formakuntza -
Ikastaro mota
Urrunekoa -
Iraupena
40 ordu -
Zein gailuri zuzendua
Gailu mugikorrak -
Gaitasun digitalen maila
Erdikoa B1
Erdikoa B2 -
Edukiaren eguneratze-data
2024/05/23




Europar Batasunak finantzatutako proiektua, 19. osagaiaren ("Digital Skills" Gaitasun Digitalen Plan Nazionala), 1. inbertsioaren (Zeharkako Gaitasun Digitalak), Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Planaren esparruan – NextGenerationEU.
Informatu hurrengo datei buruz
Bilatu gehien interesatzen zaizkizun hurrengo datak, izena eman, eta zatoz gure ikastaroekin ikastera.
Horrelakoak dira gure urruneko ikastaroak
Sarbidea
Egin ikastaroa noiznahi eta nonahi, gure ikaskuntza-plataformatik.
Irakasleak
Gure hezitzaileek tutorizatutako ikastaroak.
Ziurtagiria
Ikastaroa amaitzean, bertaratze-ziurtagiria eskuratuko duzu.
Formakuntza teoriko-praktikoa
Gure ikastaroek teoria eta ariketa praktikoak izaten dituzte.
Foroak
Parte-hartze aktiboa ikastaroak irauten duen artean.
Zalantzak
Zalantzak dituzu ikastaroan zehar? Egin bideotutoretzak gure hezitzaileekin, eta argitu zalantzak.